لوگوی شرکت دانش بنیان فانا

شرکت آتیه‌سازان نوین آتبین (فانا)، اولین و تنها شرکت در حوزه‌ی آبنما در کشور است که توانسته مجوز دانش‌بنیانی تولیدی نوع 2 را از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اخذ نماید.

در زمان اخذ این مجوز دو هزار و صد و پنجاه شرکت دانش‌بنیان در کشور وجود داشته است.

این مجوز در تاریخ 23/1/1399 پس از ارائه‌ی پروپوزال کامل از طرف شرکت به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که حاوی بخش‌های فناورانه با محاسبات دقیق مهندسی در این حوزه بوده، و پس از بازدید کارشناسان، به تایید بخش پژوهش‌های معاونت رسیده.

در بازدید به عمل آمده، پروتوکل‌ها با درجه فناوری بالا به تایید کارشناسان معاومت محنرم رسید. سپس این مدرک در تاریخ 20/1/1399 تایید و سه روز بعد به این شرکات ابلاغ گردید.

این پروسه چهار ماه به طول انجامید.

 

شرکت دانش‌بنیان چیست؟

براساس آئين‌نامه ارزیابی شركت‌ها و موسسات دانش‌بنيان (مصوبه 99/02/13) شرکت دانش‌بنیان، شركت یا مؤسسه‌ای خصوصی یا تعاونی است كه به منظور هم‌افزایی علم و ثروت، توسعه‌ی اقتصاد دانش‌محور، تحقق اهداف علمی و اقتصادی (شامل گسترش و كاربرد اختراع و نوآوری) و تجاری‌سازی نتایج تحقیق و توسعه (شامل طراحی و تولید كالاها و خدمات) در حوزه‌ی فناوری‌های برتر و با ارزش افزوده‌ی فراوان و بر اساس معیارهای مورد نظر این آئین‌نامه، توسط کارگروه «ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان» می‌رسد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *