اول از همه، نازل پرده آب چیست؟

نوعی نازل یا آبنما مدرن که امروزه بسیار رایج و رایج شده است و در استخرها، باغ ها و ویلاها، روف گاردن ها و فضاهای آبی کاربرد فراوانی دارد.

شکل اسپری این نازل یادآور آبشارهای طبیعت است و به همین دلیل به نازل آبشاری نیز معروف است. از طرفی خروجی این نازل شباهت زیادی به پرده شفاف دارد که آن را به نازل پرده آب معروف کرده است.

یکی از دلایل محبوبیت پرده آبی، جدای از جذابیت شکل اسپری، می تواند صدای فوق العاده ریزش آب از این نازل باشد.

نازل پرده آب

نازل پرده آب

یک نازل پرده آب بخرید

برای خرید انواع نازل پرده آب می توانید با واحد فروش شرکت فنا تماس بگیرید. محصولات به سراسر کشور ارسال می شود.

انواع نازل پرده آب

نازل پرده آب بر اساس معیارهای مختلفی مانند ابعاد، جنس و نوع پاشش تقسیم بندی می شود.

تیرانداز یا جاذبه؟

بر اساس نوع پاشش، دو انتخاب دارید: نازل شوتر و نازل جاذبه پرده آب.

ظاهر اسپلش انواع پرده های آبی شوتر تا حدودی با مدل های گرانشی متفاوت است. نازل های تیرانداز آب را به سمت چله پرتاب می کنند و منظره ای فوق العاده را تشکیل می دهند

.

نازل پرده آب شوتر

نازل پرده آب شوتر

اگر قصد دارید آبنمای پرده آبی خود را در ارتفاعی (مثلاً روی پشت بام آلاچیق) قرار دهید تا یک آبشار نسبتا بزرگ ایجاد کنید، باید مدل های شوتر پرده آبی را انتخاب و خریداری کنید.

به طور کلی می توان گفت که قیمت مدل های گرانشی نسبت به مدل های تیراندازی ارزان تر است.

نازل پرده آب شوتر

نازل پرده آب شوتر
استیل یا پلاستیک؟

انتخاب های مختلفی بر اساس جنس بدنه وجود دارد که انواع فولادی و پلاستیکی رایج ترین آنهاست. البته مدل های استیل تقریباً در همه جا پرطرفدارترین و رایج ترین هستند که دلیل آن قیمت مناسب در کنار کارایی بالای نازل های استیل است.

در انتخاب متریال بدنه نازل باید به شاخص های عمر، قیمت، دمای محیط، میزان مواد شیمیایی موجود در محیط و احتمال سرقت توجه کرد.

نازل های پلاستیکی ارزان تر هستند و احتمال سرقت آنها کمتر است، اما هرگز برای محیط های گرم مناسب نیستند زیرا پلاستیک در دمای بالا تغییر شکل می دهد. همچنین نازل فولادی نسبت به نازل پلاستیکی از طول عمر بیشتری برخوردار است.

ابعاد؟

ابعاد پرده های آبی موجود در بازار از 30 سانتی متر تا 2.5 متر متغیر است، اما پانا نازل های بزرگتر از 2.5 متر را نیز به صورت سفارشی ارائه می دهد.

با نازل پرده آب در باغ یا خانه خود آبشاری داشته باشید.

نازل آبشار یا نازل پرده آب افزودنی زیبا به استخر، فضاهای آبی، حیاط و باغ و ویلا است که با ارائه صدای آرامش بخش آبشار، حس آرامش و طراوت را القا می کند و حسی مدرن به آبنمای شما می بخشد. استخر، باغ یا منطقه.

دوستداران طبیعت ساعت ها و روزها برای تماشای آبشارها به مناطق مختلف سفر می کنند. به لطف نازل های پرده آبی، می توانید یکی از چشم نوازترین شگفتی های طبیعت را به محل زندگی خود بیاورید.

آبشار طبیعی

آبشار طبیعی
اطلاعات تکنیکی

طراحی نازل های پانا به گونه ای است که لرزش آب گرفته شده و آب به صورت یکنواخت و آرام از نازل خارج می شود.

این محصول دارای ورودی یک اینچی و دو اینچی می باشد

برای نصب به شاسی و کف نیاز دارید. به ازای هر متر نازل یک کف کش تک فاز یک اینچی با ارتفاع دوازده متر کافی است.

به دلیل ظرافت و زیبایی طراحی محصول، می توانید از نازل پرده آبی فانا به عنوان روکش استفاده کنید.

نازل های پانا در رنگ نقره ای و در ابعاد وسیع موجود می باشد.

طول نازل های پرده آبی پانا از 30 سانتی متر تا 2.5 متر متغیر است. البته پانا نازل های بزرگتر از 2.5 متر را نیز به صورت سفارشی عرضه می کند.

این نازل به خودی خود یک آبنما کامل به حساب می آید و لزوماً نیازی به قرار گرفتن در کنار نازل های دیگر ندارد و از این نظر مقرون به صرفه است.

این محصول قابل ارسال به سراسر کشور و کشورهای همسایه می باشد.