• مکان

    پارک دباغیان بندر عباس

  • تاریخ شروع

    1395/12

  • تاریخ اتمام

    1396/05

  • کارفرما

    شهرداری بندرعباس

آبنمای موزیکال پارک دباغیان بندرعباس  توسط متخصصین شرکت فانا مهندسی ، طراحی ، نصب و راه اندازی گردید. در طی زمان انجام پروژه 28 نفر با تکیه بر فعالیت های پژوهشی و فناوری، موفق شدند در مدت یک ماه این آبنمای زیبا را در پارک دباغیان بندرعباس  اجرایی کنند.

این آبنما یکی از پیشرفته ترین پروژه های آبنمایی انجام شده در کشور است. این پروژه در زمینی به مساحت 2700 مترمربع در ضلع غربی پارک دباغیان و مشرف به خیابان اصلی بنا شده که شامل 9 حوضچه با حجم آبگیر 750 مترمکعب ، سیستم فیلتراسیون جهت لجن زدایی و مبارزه با آفت های پوستی ، 167 عدد نازل یک اینچ، 9 عدد نازل گردان و 4 عدد نازل بلند زن با ارتفاع پرتاب 30 متری آب و همچنین دو اتاق زیرزمینی جهت تاسیسات موتورخانه  آب و تجهیزات برق مورد نیاز، می باشد .  قابلیت کنترل و برنامه ریزی عملکرد  پاشش تک تک  نازل ها و قابلیت کنترل و برنامه ریزی عملکرد تک تک لامپ ها و پرژکتورها توسط شرکت فانا، برنامه ریزی شده است . همچنین تمامی کنترل ها ازطریق اتاق کنترل و توسط رایانه مرکزی به همراه نرم افزار گرافیکی انحصاری طراحی شده به وسیله  شرکت فانا انجام میشود . لازم به ذکر است تمامی کفکش ها با اینورتر جداگانه و تحت کنترل شبکه می باشند .

شرکت دانش بنیان فانا با انجام پروژه پارک دباغیان بندرعباس که یکی از بزرگترین پروژه های مهندسی ، طراحی و ساخت آبنما در کشور بود ، توانست دانش ، فناوری و تعهد خود را در سطح ملی بیان کند . شرکت فانا با انجام بیش از 500 پروژه در داخل و خارج کشور و نیز انجام خدمات مشاوره ای در زمینه های مهندسی ، ساخت ، اتوماسیون ، طراحی ، برنامه نویسی ، فیلتراسیون و  … در کشور و خارج از کشور توانسته است در این حیث ، مقام  اول  را در میان شرکت های ایرانی به خود اختصاص دهد