آبنما زیبا | آبنمای موزیکال ایران فانا

دیوار حبابی یک روند جدید در طراحی داخلی است که سبب زیبایی فضا و دکوراسیون می شود.

دکوراسیون آب (آبنمای حبابی) در حال تبدیل شدن به یک عنصر زیبا شناختی در فضای عمومی است و جای خالی این محصول در رستوران ها، هتل ها، سالن ها و مکان های تفریحی، بانکها، تالارها بسیار به چشم می خورد. انواع آبنماها از جمله آبنمای موزیکال، آبنمای حبابی، آبنمای ریتمیک و … جزء وسایل تزیینی، آرامبخش و جذاب هستند که باعث زیبا شدن فضا می شوند.

دیوار حبابی ساخته شده از شیشه اکریلیک (پلکسی) که با آب مقطر پر شده است با در هم آمیختن آب، نور و هوا داخل شیشۀ اکریلیک، انعکاس یک تصویر هماهنگ و آرامبخش را به وجود می آورد.

دیواره های حبابی قادر به ایجاد فضای جدید در دکور منازل، شرکت ها، دفاترکار، فضاهای عمومی، مطب پزشکان و مؤسسات هستند و جایگزینی شگفت انگیز و زیبا برای دیوار مات و جداکننده فضاهای داخلی می باشند.

آبنما حبابی | آبنمای موزیکال ایران فانا

ترکیبی پویا از جریان آب و هوا با روشنایی و نورپردازی چند رنگی یک اثر تزئینی با شکوه و جذاب را ایجاد می کند.
حباب های درخشان هوا با انواع رنگهای متنوع تأثیر آرام بخشی را برای افراد تضمین می کند و در جذب مشتریان در مکانهای تفریحی و رستورانی بسیار اثر گذار است.
برنامه پذیر بودن این دیواره، تغییر بازی، رنگ و تنوع حباب ها برای اشخاص مخصوصاً کودکان ساعت ها سرگرمی و جاذبه ایجاد می کند.
با توجه به اینکه آبنمای حبابی مدام در حال عبور دادن هوای محیط از داخل آب می باشد به مطبوع و تصفیه شدن هوای محیط کمک می کند.
در شرایطی که آلودگی هوا موجب بسیاری از بیماری ها و حساسیت ها شده است استفاده از این محصول در بهبود و اصلاح این شرایط تاثیر گذار است.
همچنین می توان در آب موجود در آبنما به جای تزریق هوا، با استفاده از یک دستگاه ازن ساز، گاز ازن را داخل آب تزریق کرده که موجب میکروب کشی هوا داخل محیط اتاق شود.

در حال حاضر کاربرد انواع آبنماها مانند آبنمای ریتمیک، آبنمای حبابی و … در دکوراسیون رواج پیدا کرده است. قابلیت جابه جایی و حمل آبنمای حبابی روند جدیدی را در کسب و کار ایجاد کرده است. نوع، ابعاد و قاب دیواره ی آبنمای حبابی برای هر مشتری به صورت جداگانه و در اندازه های متنوع قابل طراحی است.
شیشه های اکریلیک آبنمای حبابی بسیار مناسب برای حکاکی یا چسباندن انواع مختلف شعار های تبلیغاتی است.
لوگوی خاص یک شرکت بر روی این دیوار شیشه ای و با پس زمینه ای از حباب های رنگی هوا، بسیار چشم گیر است. در ضمن با تغییر کوچک در این محصول می توان آن را به عنوان یک قفسه ی فوق العاده زیبا تبدیل کرد و مورد استفاده قرار داد.

آبنما ریتمیک| آبنمای موزیکال ایران فانا

افراد مبتلا به اختلال پردازش حسی در هنگام تماشای دیوار حباب در عمل پاسخ مثبتی دریافت می کنند، زیرا آنها یک فعالیت ردیابی را انجام می دهند که به بهبود وضعیت بصری و مهارت های ارتباطی کمک می کند بنابراین می توان از آن در مراکز درمانی و خانه سالمندان استفاده کرد.آبنمای حبابی ارائه شده توسط شرکت فانا نیازی به اتصال خطوط آب و تخلیه ندارد و در هر جایی امکان نصب و استفاده از آن وجود دارد. به دلیل اینکه اکسیژن آب داخل آبنما به شدت بالا می رود در زمان های طولانی نیز آب خراب نشده و هیچ گونه جلبک یا روسوبی نمی گیرد.

 

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *