آبنمای موزیکال | ایران فانا

انواع آبنماها از نظر سبک و ویژگی در بازار به اشکال گوناگونی وجود دارند و امروزه افراد سعی می‌کنند از این آبنماها در مکان‌های عمومی و یا حتی منازل و باغ‌های خود استفاده کرده و با خرید محصولاتی با کیفیت‌تر، زیبایی خاصی به آن مکان ببخشند.
در مطلب قبلی در مورد انواع آبنماها از نظر سبک و ویژگی صحبت کردیم.
در این مطلب نیز به ادامه آن موضوع پرداخته و  آبنماها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

آبنماهای مورد استفاده در استخر

اکثر مردم به این علاقه دارند که تابستان خود را با شنا کردن در استخر سپری کنند. هر چه استخر مورد نظر کامل‌تر و مجهزتر باشد، افراد بیشتری را به خود جذب کرده و شلوغ‌تر خواهد بود.
در برخی از استخرها آبنماهایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که بسیار جالب‌اند و می‌توانند تجربه شنا کردن را برای شما هیجان‌انگیزتر کنند. این آبنماها معمولا نصب ساده‌ای دارند و تاثیرات مثبتی را با خود به همراه دارند. انواع نازل به کار رفته در این مدل از آبنماها بسیار مهم است و باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.
بسیاری از آبنماهایی مدرن که در بازار مشاهده می‌شوند، برای استفاده در کناره‎های استخرها مورد استفاده قرار می‎گیرند. این آبنماها قادر به انجام کارهای منحصر به فردی هستند و عملیات‎های ساده و پیچیده‎ را به سرعت انجام می‎دهند.
بعضی از آن‎ها حتی قادر به پخش آب با رنگ‌های مختلف با استفاده از اثر نور می‌باشند.

اگر شما به هیجان و زیبایی استخرهای خصوصی خود علاقه‌مند هستید و به آن‎ها اهمیت می‌دهید، مدل‎های متنوعی از انواع آبنمای موزیکال وجود دارد که در بازار می‌توانید آن‌ها را مشاهده و در صورت پسندیدن خریداری کنید.
گاهی اوقات این آبنماها بسیار گران‌تر از دیگر آبنماها هستند و دلیل این موضوع مهم این است که برای ساخت این آبنماها معمولا به یک صنعت‌گر و طراح ماهر نیاز است و هر کسی توان ساخت و تولید آن‌ها را ندارد. این آبنماها بسیار زیبا و سرگرم‌کننده هستند و هیجان زیادی را با خود به همراه دارند.

آبنما | ایران فانا

آبنماهای ناپدید یا بی‌پایان

یکی دیگر از انواع آبنماها، آبنمای ناپدید شده یا فواره بی‎پایان است. آن‎چه این آبنماها را بسیار منحصر به فرد ساخته است، عدم نیاز به آب به طور دائم می‎باشد. در عوض، شما می‌توانید منبع آب خود را در زیر زمین قرار داده و از آن استفاده کنید.
این کار می‎تواند یک ویژگی منحصر به فرد در باغ شما ایجاد کرده و آن را به محیطی باورنکردنی و بسیار خاص تبدیل سازد.

در این صورت شما باید از وجود این منابع در زیر زمین اطمینان حاصل کرده و با گذشت زمان آن‎ها را مورد بررسی قرار دهید.
زمینی که بر روی آن آبنما را نصب می‎کنید، باید بسیار مسطح بوده و شیب زیادی نداشته باشد. در غیر این صورت آبنما درست کار نکرده و دچار مشکل می‎شود. انواع مختلفی از این آبنماها وجود دارند که با داشتن ویژگی‎های بسیار خاص توانسته‎اند قفل‎ها را شکسته و به حد نرمال و مطلوبی دست یابند. شما می‎توانید این آبنماها را کمی ارزان‎تر از دیگر انواع آن تهیه کرده و در صورت خرابی هر یک از قطعات، به راحتی آن‎ها را تعویض کنید.

یکی از مهم‎ترین اصول اولیه در طراحی آبنما، ساخت آن با سه ستون می‎باشد. این ویژگی آن‎ها می‎تواند بسیار چشمگیر باشد و افراد را به خوبی به خود جذب کند. هر کدام از این وسایل و قطعات دارای ویژگی‎های خاصی بوده و آبنماها را به طرز عجیبی خاص می‎کنند. برای خرید هر کدام از آن‎ها باید به نوع کاربرد و همچنین هزینه‎ای که قرار است بپردازید توجه کنید.

آبنما | ایران فانا

آبنماهای آبشاری

آبنماهای آبشاری به مدلی از آبنما گفته می‎شود که آب مورد نظر از سطحی به سطح دیگر حرکت کرده و در واقع در اثر اختلاف سطح بوجود می‎آیند. شایع‎ترین این آبنماها دارای سه قسمت می‎باشند: قسمت بالای آبنما عموما جایی است که آب از آن جریان دارد. این قسمت از آن‎ها معمولا به خوبی طراحی شده است و آب مورد نظر به طور پیوسته از لایه‎های بالایی به لایه‎های زیرین می‎ریزد.

طرح این آبنماها متفاوت است و هر کدام از سطح‎ها ممکن است دارای ارتفاعات گوناگونی باشند. این آبنماهای آبشاری ممکن است دارای طرح‎ها و مدل‎های متنو‎ع‎تری هم باشند. برخی از این طرح‌ها ممکن است ستون‌ داشته باشند و برخی دیگر ممکن است آب را که از یک کوه یا تپه به طرف پایین می‌ریزد، هدایت کنند.
این موضوع اصلا مهم نیست که کدام آبنما مدل مدرن‎تر یا جالب‎تری داشته باشد. در تمامی این نکات این موضوع مهم است که اصل آبنما، آرامش دادن است و فرد خریدار باید بتواند با دیدن آبنمای خود انرژی لازم را کسب کند.

این نوع از آبنما بسیار ظریف و شکننده می‎باشد و باید در حین استفاده، مراقب آن بود.
افرادی که از انواع آبنمای کف خشک، ریتمیک و آبنماهای آرام لذت می‎برند، می‎توانند از مدل‎های متنوع این آبنما استفاده کنند، چون این نوع آبنما دارای مدل‌های گوناگونی است و در طرح‌های متفاوت وجود دارد.
با توجه به تمامی این اصول و قواعد می‎توانید از این آبنماها خریداری کرده و آن‎ها را در باغ‎های بزرگ خود به نمایش بگذارید.

آبنما | ایران فانا

آبنماهای دیواری

بسیاری از آبنماها نظیر آبنمای ریتمیک، آبنما در فضای سبز و …. می‎توانند خیلی حیرت‌انگیز و عجیب باشند.
یکی از ساده‌ترین و زیباترین آبنماهای موجود، آبنمای دیواری می‌باشد. نصب یک آبنمای دیواری بسیار ساده است و شما می‌توانید از آن در داخل یا خارج از منزل لذت ببرید.
تمامی این کاربردها به نوع و مکان مورد استفاده شما بستگی دارد. بسیاری از مردم، در داخل خانه خود از آبنمای موزیکال خانگی استفاده می‌کنند. این تنها به دلیل آرامشی است که از صدای زیبای آب به وجود می‌آید. برخی از افراد حتی با صدای آب راحت‌تر خوابیده و در خواب آرامش بیشتری دارند.

البته این نوع از آبنماها در مناطق باغی و فضاهای باز نیز به کار می‎روند. مردم اغلب آبنماهای دیواری را روی دو طرف انبارها یا سایبان‌های باغ قرار می‌دهند.
این باعث می‌شود که آن مکان بسیار هیجان‎انگیز و سرگرم‎کننده شود و بتواند در کار کردن افراد در آن محیط تاثیرات زیادی بگذارد.
انواع آبنماهایی که در دیوار کار گذاشته می‌شوند، خیلی گران قیمت نبوده و به صورت مناسبی به فروش می‌رسند.

آبنما | ایران فانا

این آبنماها معمولا برای مکان‌هایی که فضای زیادی ندارد، مناسب هستند. بسیاری از افراد می‌خواهند وسایل و تجهیزات خود را با نهایت کیفیت در فضایی کوچک بگنجانند و از امکانات، بیشترین استفاده را ببرند. اگر می‌خواهید حیاط خود را به نهایت زیبایی برسانید باید از آبنمایی کوچک اما در عین حال بسیار خاص استفاده کرده و از بودن در کنار آبنما لذت ببرید. فروش آبنمای موزیکال با توجه به زیبایی خاصی که به محیط می‌دهد، روز به روز بیشتر می‌شود.

در بیشتر موارد، آبنماهای دیواری دارای نوعی فاضلاب می‌باشند. شما می‌توانید انواع آبنما‌های دیواری را از نزدیک مشاهده کنید. در هنگام خرید این نوع آبنماها سعی کنید کیفیت را فدای کمیت نکرده و نوع مناسبی از آن‎ها را برای خود خریداری کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *