آبنماهای دیواری و خانگی

انواع آبنمای موزیکال، می‌تواند باعث تنوع در دکوراسیون منزل و زیباتر شدن محیط خانه شوند. آبنماهای زیبا باعث لذت‌بردن شما از ظاهر خانه و محل کار می‌شوند.
در قرن حاضر به‎دلیل تکنولوژی‌های موجود می‌توانیم انواع آبنماهای دیواری و خانگی را به‌راحتی به دکور منزل و محل کار اضافه کنیم و از این طریق، دکوراسیون خانه و محل کار را به یک دکوراسیون زیبا و جذاب مبدل کنیم.

آبنماهای دیواری و خانگی

این آبنماهای دیواری برای باغ‌ها و فضاهای سبز طراحی و ساخته می‌شوند و در حیاط‌های کوچک و باغچه‌ها، ترجیحا از آن‎ها استفاده می‌شود. نیاز به فضای زیادی ندارند، داری طرح‌های زیبا و متنوعی بوده و در سالن‌ها و مکان‌های مختلف خانه قابل نصب هستند. آبنمای موزیکال خانگی محبوبیت فراوانی دارد. با نصب این مدل از آبنما، صدای آرام‌بخش آب را در فضای کوچک و زیبایی می‌توانیم، ایجاد کنیم.

آبنماها نمایشی

این چشمه‌ها نمایشی هستند. یک لوله اسپری آب باعث خروج آب و صدای آن می‌شود. این آبنماها در استخرها و مکان‌های دیگر استفاده می‌شوند و به‎راحتی، قسمت‌های مختلف را برای انجام وظایف متفاوت می‎توان به آن‌ها اضافه کرد.

آبنماهای چند درجه‌ای

 آبنماهای مجزا و چندگانه یکی از آبنماهای معروف جهان هستند، این آبنماها با مجسمه‌های مختلف از شخصیت‌ها تا حیوانات طراحی می‌شوند. این نوع آبنماها در مکان‌های عمومی مثل مراکز شهرها، میدان‌ها یا حتی خانه‌ها نصب می‌شوند. آبنماهای چند درجه‌ای، با‌خلاقیت آب و با‌کمک نازل‌های نصب شده جذاب‌تر می‌شوند.

آبنمای موزیکال

فواره‌های معمولی

فواره‎های معمولی در فهرست مقرون به صرفه‎ترین و آسان‎ترین مدل‌های آبنما برای نصب هستند.
تعدادی مشخص لوازم برای لوله کشی و پمپ برای عملکرد بهتر آبنما در نظر گرفته شده است.
دارای مخزن آب هستند، به‌همین دلیل لازم نیست حتما در استخرها نصب شوند. این آبنماهای معمولی در مکان‌هایی مانند پاسیون طراحی و اجرا می‌شوند. نیازی به ساخت و ساز عمده‌ای ندارند و به‌راحتی توسط افراد ماهری که در این زمینه داری تخصص هستند، نصب می‌شوند.

انتخاب یک آبنمای دیواری یک تحول مهم در دکوراسیون خانه یا دفتر کار شما به‌حساب ‌می‌آید. این آبنماها یک صدای آرام‎بخشی دارند و در ایجاد آرامش به شما کمک خواهند کرد.

طبق نیازهای خود ‌می‌توانید آبنمای مورد‌نظر و دل‌خواه خود را انتخاب کنید. شما می‌توانید برای مدت‌ زمان طولانی از حضور آبنما در محیط لذت ببرید. نصب و مراقبت از این مدل آبنما آسان ‌می‌باشد.

ابتدا باید محل آبنمای خود را در نظر بگیرید و محل نصب در داخل خانه یا خارج از آن را انتخاب کنید.
اطمینان حاصل کنید که وزن آبنما برای نصب در فضای موردنظر مناسب باشد. کف‌های چوبی حمایت‌کننده‎ی خوبی برای آبنمای شما هستند. شما باید وزن آبنما را چند برابر کنید و مطمئن شوید که دیوار توان نگهداری این وزن را خواهد داشت.

آبنما در فضای سبزسعی کنید آبنما در معرض نور مستقیم خورشید نباشد. گرچه در مورد آبنماهای خارج از خانه این مورد را ‌نمی‌توان در نظر گرفت. در محل‌هایی که رطوبت باعث آسیب به وسایل مجاور آن ‌می‎شود، دقت کنید آبنما به منبع آب و انرژی نزدیک باشد. آبنماها ‌می‌توانند از انرژی خورشیدی یا برق استفاده کنند و یا از باتری‌ها انرژی بگیرند.
در تعیین قیمت آبنمای موزیکال نوع تجهیزات، وسایل و لوازمی که در آن به کار می‌رود، تاثیر‌گذار هستند.

مزایای آبنماهای خانگی

آبنما در فضای سبز توسط افرادی که یک دکوراسیون زیبا برای حیاط خود می‌خواهند، انتخاب می‌شود.قطعا این افراد علاقه به تزیین خانه دارند. این آبنماها را می‌توان برای فضای داخل خانه هم به‌کار برد. مزایای نصب این مدل آبنما در داخل خانه، جنبه‌های مختلفی دارد.

آرامش: پس از یک روز طولانی در محل کار و برنامه‌هایی که باعث مشغله‌های فکری و روحی می‌شود، در فضای داخل خانه باصدای آرامش‌بخش آب می‌توانیم به آرامش برسیم. ساعات اداری و کاری می‌تواند سبب آشفتگی‌های روحی و فشارهای روانی شوند، یک فنجان قهوه در مکانی پر از صدای آرامش آب علاوه‎بر این‌که حالت آرام و لذت‌بخشی به فضا می‎دهد، سبب آرامش ذهن ما می‌شود.
آرامش انواع آبنما نظیر آبنمای ریتمیک، کف خشک و … با استقبال بی‌نظیر مخاطب همراه بوده است.

پاکسازی محیط زیست: انرژی مثبت در محیط اطراف کمک بزرگی به ما می‌کند تا بتوانیم تمام انرژی‌های منفی محیط اطراف را از خود دور کنیم.
مشکلات ایجاد شده در محیط کار توسط همکاران و مدیران می‌تواند فکر ما را درگیر کند. یک محیط آرام در خانه به ما کمک می‎کند که این انرژی‌ها را از خود دور کنیم.

آبنما | ایران فانا هنگامی که یک آبنمای دیواری در منزل نصب باشد و آب مرتبا از آن جاری شود حس آرامش را به مخاطب القا می‌کند.
صدای آب جاری شده در آبنمای نصب شده در اتاق نشیمن، اتاق خواب و اتاق ناهار خوری یون‌های منفی را جذب می‌کند و در نتیجه تمام آلودگی‌های موجود در محیط زیست که به‌صورت گرد، غبار و خاک هستند را جذب می‌کنند. آبنمای کف خشک، ریتمیک، خانگی و … با صدای آب، محیطی را برای بدست آوردن انرژی‌های مثبت مفید ایجاد می‌کند.

کاهش استرس: امروزه افراد در معرض سردرد، فشار خون، دیابت و انواع بیماری‌های مختلف هستند که سلامتی را به خطر می‎اندازد. محیط رقابتی در محل کار و استرس‌های آن و فشار کاری به‎طور ناخواسته افراد را به سمتی می‌کشاند که وضعیت سلامتی را به‎خطر می‌اندازد.
برای کاهش استرس، آبنماهای داخلی در محل زندگی می‌توانند تجربه خوبی باشند. 

چشمه‌های آب گرم محیط زیست و آبنماهای فضای باز بهترین عناصری هستند که دوستداران محیط زیست به آن علاقه دارند.
خشکی هوا در اتاق خواب به‌علت فصل گرم و مرطوب تابستان باعث آلرژی و بیماری‌های پوستی می‌شود. وجود آبنما در هر قسمت از خانه‎ی شما می‌تواند به‌عنوان یک مرطوب‌کننده عمل کند و کیفیت هوا را بهبود بخشد.
کیفیت هوا، به بهتر نفس کشیدن کمک می‌کند، خون و رگ‌های خونی شما تمیز می‌شود. بیماری‌های آلرژیک فصلی را به‌حداقل می‌رساند. هنگامی که در یک منطقه آرام‎بخش باشید، افکار مثبت شما رو به افزایش خواهد بود.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *