مناطق گردشگری با آبنماهای زیبا

اجرای آبنمای موزیکال در مکان‌های مختلف بسیار شگفت‎انگیز است و  می‌توانیم نمایش آب با موسیقی‌های جذاب را مشاهده کنیم. امروزه مناطق گردشگری با آبنماهای زیبا در سراسر جهان طراحی و اجرا شده است که لحظه‎های خوبی را برای مخاطب به‎وجود می‎آورند.

میور

باغ برینداوان محل خوبی برای استراحت و تفریح بوده و یک جاذبه توریستی در نزدیکی شهر میور می‌باشد.
آبنماهای این باغ فراموش نشدنی هستند. میور سومین شهر بزرگ ایالت کارناتاکا هندوستان می‌باشد که زیباترین شهر این ایالت است و در فاصله 140 کیلومتری جنوب شرقی بنگلور نیز است.
این باغ به دو قسمت تقسیم شده است، فضای سمت راست باغ را آبنماهای موزیکال تشکیل داده است که آن‌ها را می‌توان با عبور از یک پل مشاهده کرد.
بهترین زمان بازدید باغ برینداوان 5 تا 7 شب می‌باشد. پیشنهاد می‌کنیم که مسافران حتما از این باغ دیدن کنند.
استقبال بی‌نظیر مردم از انواع مختلف آبنما، فروش آبنمای موزیکال را چندین برابر کرده است.

بنگلور

یک باغ زیبا و یک پارک با مساحت 240 هکتار است که در مرکز بنگلور واقع شده است.
یک تپه کوچک و شامل منطقه‌های زیبا و آرام است این منطقه دارای آبنما و نمایشگاه‌های زیباست. آبنمای زیبا که توسط کشور انگلستان ساخته شده است، پارکی زیبا با آبنماهای تزئینی، یک استخر و دریاچه مصنوعی که روی آن می‌توان از اسکیت و قایق سواری لذت برد.

آبنما | ایران فانا

سرینگر

شهر سرینگر در کشمیر توسط کوه‌ها احاطه شده است، یک دره زیبا که آب در قسمتی از آن جاری است. مغول‌ها باغ‌هایی را در آن احداث کرده‌اند مانند هارون شالیمار و نیشات.
هارون شالیمار باغ ایرانی است در لاهور پاکستان که به دستور شاه جهان ساخته شد. آبنماهایی در این باغ‌ها وجود دارد. سازندگان آن‌ها از چشمه‌های طبیعی برای ساخت باغ‌ها بهره برده‌اند.

کوالالامپور

بلندترین ساختمان جهان با نمایش بی‌نظیر از داخل و خارج می‌باشد. برج‌های پنت‌هاوس منظره شگفت‎انگیزی دارند.
آبنمای فوق‎العاده آن نیز حائز اهمیت است، نمایش آن در شب بسیار زیباتر می‌باشد. از طبقه 86 این منظره شگفت‎انگیزتر هم می‌شود. فراموش نکنید که از این پارک و آبنمای زیبا دیدن کنید.

چندی‌گرایی

محل خوبی با آبنماهای کوچک و آبشارهاست، این مکان نزدیک به شهر چندی‎گر است که محل فوق‌العاده‌ای است.
سازه‌های چندی‎گر از ضایعات بازیافتی با یک روش خلاق و مستحکم ساخته شده است. این مکان برای عکاسی مناسب می‌باشد. انواع گل‎های رز در این باغ خودنمایی می‌کند. باغ و آبنماها می‌توانند در تابستان گرم، خنک کننده باشند.
آبنماهای مختلف نظیر، آبنمای کف خشک، ریتمیک و … مکان خوبی را برای استراحت و آرامش افراد به‌وجود می‎آورند.

آبنما | ایران فانا

کلکته

از جاذبه‌های مهم محسوب می‌شود. آبنماهای موسیقی که در ساعت 6 تا 7 بعدازظهر شروع به کار می‌کنند. درست در مقابل دروازه اصلی یک آبنما وجود دارد که از بناهای یادبود به حساب می‌آید.

پارک جمشیدپور

این زیباترین پارک شهر می‌باشد. پارک تمیز و زیباست آبنماهای زیادی با نوردهی‌های مختلف در آن وجود دارد که در شب با چراغ‌های رنگی زیبا تزیین شده‌اند. شهر جمشیدپور 17 پارک کوچک و بزرگ دارد، پارک جبیر سبز بیش از 225 هکتار وسعت دارد و با درخت‌ها، گل‌های باغ و چشمه‌های نورانی تزیین شده‌اند.

شیکاگو

آبنمای فوق‎العاده‎ی این شهر از جاذبه‌ گردشگری آن می‌باشد. این شهر دارای پارک مغناطیسی، پارک هزاره و پارک گرانیت می‌باشد که بهترین پارک‌های شهر به شمار می‌آیند. در پارک‌ها جاذبه‌های زیادی وجود دارد. آبنمای باکینگهام، آبنمای تاج و جاذبه‌های دیگر. علاوه‌بر این رستوران‌های زیبا و موزه‌ها با جاذبه‌های زیبایی که دارند، می‌توانند لحظات لذت‌بخشی را برای مردم فراهم کنند.

آبنما | ایران فانا

سنگاپور

روز‌های لذت‎بخش را با جاذبه‌های سنتورا، نمایش دلفین‌ها، آکواریم دریایی، نمایش پرنده‌ها، موزه و … را می‎توانیم تجربه کنیم. آبنماهای رنگارنگ با چراغ‌ها آتش می‌توانند زیبایی را دوچندان کند.
قیمت آبنمای موزیکال برای این مکان‎ها با توجه به تجهیزات و امکانات مختلف، تعیین می‌شود.

نمایش آبنمای دریاچه برج خلیفه

یکی از جاذبه‌های اصلی دبی برج خلیفه می‌باشد. این ساختمان بلندترین ساختمان جهان محسوب می‌شود. آبنمای این برج خصوصا در شب بسیار زیباست.
موسیقی این آبنما هر 15 دقیقه یکبار تکرار می‌شود.
در روزهای جمعه تمام این ساختمان 164 طبقه نمایش چشمگیری از آبنماهای موزیکال دارد، هرکس که به دبی سفر کند نباید این نمایش جذاب را از دست بدهد. صدها نفر با دیدن این آبنماهای قدرتمند احساس خوبی پیدا می‌کنند.
سال‌هاست دبی به‎عنوان یک منطقه ثروتمند و پر زرق و برق شناخته شده است. یک مرکز مدرن و لوکس با ثروتی بی‎حد و مرز، مسافران ثروتمند، هتل‌های پر جمعیت پنج ستاره، ساختمان‌های آسمان خراش و خیابان‌هایی متفاوت.

کالاهای آن گران قیمت‌ترین کالاهای موجود است اما علی‎رغم این نکات، این منطقه در مدت زمان کوتاهی پیشرفت چشمگیری داشته است و هنوز هم در حال پیشرفت است.

آبنمای دریاچه برج خلیفه در دریاچه برج خلیفه واقع شده است. این طراحی زیبا توسط Wet Design یکی از جاذبه‌های گردشگری محسوب می‌شود.
این آبنما به‌عنوان بزرگترین آبنمای طراحی شده در جهان شناخته شده است. اسپری آب تا 500 فوت و حداکثر تا 900 فوت می‌باشد.
بیش از 20000 گالن آب در هر نمایش آب استفاده می‌شود.

آبنمای موزیکال

تکنولوژی

زمان زیادی توسط مهندسان خلاق این شرکت برای طراحی این آبنما صرف شد. ظاهرا چند ربات در فعالیت این آبنما عمل می‌کنند.
در زمان شروع، قطعات پر قدرت، آب را به طرف آسمان شلیک می‌کنند. بیشتر از 20 پروژکتور رنگی و 5000 چراغ رشته‌ای بزرگ پیشرفته در آن بکار رفته و روشن شدن نور با رقص آب همراه است. پرتو نوری این آنما از 20 مایل دورتر قابل مشاهده است و این دریاچه را به درخشان‌ترین نقطه خاورمیانه تبدیل می‌کند.

اسپری‌های خیره‌کننده آب، اثرات رعد و برق باورنکردنی با انواع آهنگ‌های موسیقی مختلف، برای این آبنما طراحی شده است.

دبی نه تنها در روز شهر شلوغ و هیجان‌انگیزی است بلکه در شب هم زنده و پرهیجان می‌باشد. شهری خیره‎کننده با چراغ‌های زیبا و آبنماهایی در حال نمایش رقص آب. این یک تجربه فراموش نشدنی خواهد بود.

هزاران نفر در سراسر جهان برای دیدن آبنماهای زیبای برج خلیفه و نمایش آن به این شهر سفر می‌کنند. این آبنما، بزرگترین آبنمای جهان است. هماهنگی بین چراغ‌ها و رقص زیبای آب بسیار لذت‎بخش ماست و این آبنما را منحصر به فرد کرده است. خوشبختانه افراد، کنار انواع آبنمای ریتمیک، موزیکال، رقصان و … لحظات خوبی را تجربه می‎کنند.

این نمایش در شب بسیار زیباتر و هیجان‌انگیزتر می‌باشد. شما نیازی به ورود به هتل ندارید از فضای بیرون هم می‌توانید از این نمایش زیبا لذت ببرید.

این آبنما دارای صفحه نمایش آتش بازی باورنکردنی است که باعث زیباتر شدن مناظر آنجا می‌شود.
دیدن این جذابیت‌ها از آسمان دو چندان می‌شود. هلی‌کوپترهایی با نور شب که می‌توانید از آنجا زیباترین صحنه‌ها را مشاهده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *